12. 09. 2016

Influenceri, celebrity a brand ambassadori: ako využiť ich talent?

Zatiaľ čo celebrity ovládajú svet médií už niekoľko rokov, influenceri sú akýmisi nováčikmi, ktorým z jedného dňa na druhý patria prvé rady módnych prehliadok, kampane svetoznámych značiek a obálky tých najprestížnejších magazínov. Ako toto dosiahli a aký je ich talent?

Influenceri sú bežní ľudia, ktorí majú jedinečný vkus a schopnosť zaujať svoje okoli počínajúc svojimi najbližšími kamarátmi až po 100 tisíce followerov na Instagrame. Ich unikátna schopnosť zachytiť bežné momenty tak prirodzene a esteticky je to, prečo firmy stále častejšie ponechávajú prácu kreatívnych riaditeľov kampaní práve im.

Celebrity, ktoré sú zbožňované pre svoju vizáž, unikátny herecký, spevácky alebo iný artistický talent nie vždy disponujú kreatívnou vizualizáciou, ktorú majú influenceri. Práve z tohoto dôvodu celebrity prepožičiavajú produktom a firmám svoju tvár a stávajú sa tak brand ambassadormi.

Tí najznámejší z influencerov rovnako začali príjmať ponuky na prepožičanie svojej tváre, ako napríklad Jay Alvarrez. Nedávno však zverejnil, že sa chce vrátiť späť  ku kreatívnej práci influencera, ktorá ho urobila slávnym a vďaka ktorej má dnes 4.5 miliónov followerov na Instagrame, niekoľko hudobných videií a režírovanie kreatívnej kampane pre značky ako Hyundai.

Ukážku úspešnej spolupráce Influencera a firmy (Jay Alvarrez a Hyundai) si môžete pozrieť tu: