01. 08. 2016

Prečo sa rozhodnúť pre partnerstvo s digitálnimi influencermi

 Foto: ukážka spolupráce @jayalvarrez a Hawaiskej firmy @haleiwabowls
Foto: ukážka spolupráce @jayalvarrez a Hawaiskej firmy @haleiwabowls

Väčšina módnych a kozmetických značiek, ktoré ako prvé využívali práve Influencerov majú dnes už vyhradený rozpočet len pre Influencerov. Objem týchto rozpočtov by mal v tomto roku narásť o neuveriteľných 59%. No nie len módny primeysel a kozmetické značky využívajú túto formu marketingu.

Koniec koncov to dáva zmysel – firmy, pre ktoré je dôležitý aj lifestyle by mali spolupracovať s tými, čo udávajú trendy v tejto oblasti. Otázkou je len ako vybrať tých správnych Influencerov, ktorí odprezentujú produkt alebo odkomunikujú správu prirodzene pre ich followerov. Agentúra influence(R) sa zameriava práve na takúto formu spolupráce, ktorá spojí toho pravého Influencera so spoločnosťou a umožní unikátnu prezentáciu produktu. Nezabúdame ani na tretiu stranu a to followerov našich Influencerov – je pre nás kľúčové, aby do spolupráce boli zapojení Influenceri, ktorí veria prezentovanému produktu a odporučili by ho aj svojim najbližším.